top of page

עצירות
העצירות הפכה לבעיה שכיחה מאוד בשנים האחרונות.
הפסולת שנוצרת בגופנו אמורה לעבור דרך מערכת העיכול במשך 6-24 שעות. אנשים רבים ולצערי גם ילדים סובלים ממעבר איטי יותר המכונה עצירות.
המפתח לבריאות תקינה היא מערכת עיכול תקינה, שהרי כמו שכתבתי ליציאות סדירות יש חשיבות בהוצאת הפסולת מגופינו. וברור שהגוף אינו מסוגל לתפקד כראוי ובאופן יעיל כאשר יש "פח זבל מלא" בתוכו.
מחלות ובעיות בריאות רבות הן תוצאה ישירה או עקיפה של עצירות.
כל ניסיון לפתור את בעיית העצירות עם תכשירים משלשלים למיניהם, מבלי להתייחס לשורש הבעיה, יגרום למעיים עצלות.
bottom of page
